7.1. Accesul la serviciu
• 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
• 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
• 7.1.3. Lavanda de Romania isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Lavanda de Romania. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile Lavanda de Romania, acesta se poate adresa catre Lavanda de Romania, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
• 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
• 7.1.5. In situatia in care Lavanda de Romania descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, Lavanda de Romania isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa catre Lavanda de Romania pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.
7.2. Produse si servicii
• 7.2.1. Lavanda de Romania poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Lavanda de Romania are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
• 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
• 7.2.3. Lavanda de Romania poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
• 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
• 7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul practicat de catre Lavanda de Romania pentru vanzarea fara practicarea de discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
• 7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. Lavanda de Romania nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca magazinul online de pe site este adresat exclusiv persoanelor fizice. Orice comenzi catre persoane juridice vor fi onorate in afara site-ului iar plata se va face prin transfer bancar in baza unui contract.
• 7.2.7.
• 7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Lavanda de Romania, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
• 7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor Lavanda de Romania isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
• 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Lavanda de Romania poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Lavanda de Romania si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
• 7.3.4. Lavanda de Romania poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
o 7.3.4.1.
o 7.3.4.2.
o 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
o 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Lavanda de Romania si/sau partenerii acestuia;
o 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
o 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
• 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
• 7.3.6.
• 7.3.7.
• 7.3.8.
• 7.3.9.
• 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Lavanda de Romania, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
• 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
• 7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract si finalizare
• 7.5.1. Lavanda de Romania va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. Lavanda de Romania va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Lavanda de Romania, devine Contract onorat.
• 7.6. Transport
• 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid sau prin livrare directa de catre Lavanda de Romania. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Lavanda de Romania, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Lavanda de Romania. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Lavanda de Romania, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Lavanda de Romania. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Lavanda de Romania prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
• 7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 saptamani de la incheierea campaniei. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Lavanda de Romania va informa Clientul prin E-mail, in termen de 30 de zile de la incheierea campaniei cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile de la data renuntarii.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de Lavanda de Romania beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Informații cu privire la termenii și condițiile de garanție Lavanda de Romania și instrucțiunile de utilizare generale a produselor sunt predate Clientului ca un document disponibil pe secțiunea Termeni de Garantie sau sub forma unei broșuri introdusa in fiecare colet. Niciun Membru/Client nu poate solicita garantii suplimentare, în alți termeni și alte condiții decat cele prevazute in documentele mentionate in prezentul articol. Garanțile oferite de Lavanda de Romania se bazeaza pe calitatile generale si naturale ale produselor comercializate, respectiv, certificate de provenienta.
7.7.2. In cazul in care Lavanda de Romania nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Lavanda de Romania ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre Lavanda de Romania in termen de maximum 30 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, Lavanda de Romania va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Lavanda de Romania a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Lavanda de Romania va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..
7.8. Returnarea produselor
7.8.1. Clientul Lavanda de Romania poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta:
7.8.1.1. Produsele au fost livrate / facturate gresit;
7.8.1.2. Produsele livrate nu reprezinta produsele comandate de catre Client;
• 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice Lavanda de Romania, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 24 ore lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 7.8.3. Clientului care a notificat Lavanda de Romania conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 2 zile lucratoare, in caz contrar, Lavanda de Romania considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 7.8.4. Clientul Lavanda de Romania nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
o 7.8.4.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 2 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
o 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate documentele care l-au insotit).
o 7.8.4.4. Conform O.U.G. 34/2014 art. 10 lit. c) Lavanda de Romania isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu.
• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
• 7.8.6. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
• 7.8.7. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1 si 7.8.1.2, situatie in care Lavanda de Romania va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Lavanda de Romania.